Onsdag.. Känns som att veckan börjar ta slut =(

Oscar var så duktig imorse =) Han vaknade runt halv sju och då fick han sova mellan oss i sängen en liten stund men han vaknade inte fören åtta..... hihi sovmorgon till mig =P Tror nog att han hade det riktigt mysigt då han kröp ihop brevid mig under täcket, massa mys ska det vara, då man heter Oscar och är världens underbaraste lilla kille =) Jag klantade mig igår och glömde gröten hemma på sold men han verkar inte vara så ledsen över att få en stor flarra välling till frukost =)
Nu ligger han och sover med pappa i sängen, Per ligger å snarkar så gott men det verkar inte störa Oscar ett dugg. Han är som jag då jag väl somnar, så hör jag inte snarkningarna, men om Per hinner somna före mig å börjar snarka så kan jag ligga där å sura för att det låter så jäkligt... =P

Få se om mina älsklingar vaknar snart eller om jag kan sitta å flumma runt en stund till =)

Onsdag det är den dagen som jag känner är mitt i veckan. Efter onsdagen så brukar det alltid gå så fort och helt plötsligt så är veckan slut.. Och då den här veckan är slut så är det ju dags att åka hem... =(
Jag längtar till vår säng, för den är så underbart skön och alla våra saker.
Men lägenheten ligger på alldeles fel ställe... Varför gör den det???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0