Fredag

Solen skiner, snön glittrar i solljuset. -15 och älsklingen kommer hem idag :) hihi

Oscar vaknade runt 7 och kröp under mitt täcke för lite mysstund på morgonen innan larmet gick. Han låg och småpratade och var riktigt glad. Annars brukar han vilja slita av mig täcket efter en stund så jag går upp. Men idag så fick jag ligga kvar tills larmet gick. Då sprang han omkring och tände en massa lampor och ville ha frukost. Han plockar alltid fram strumpor till mig och sig själv på morgonen. hihi

Under hela frukosten så hade Milla tokryck och sprang omkring och jagade en studsboll så Oscar satt och skrattade medans han åt mannagrynsgröt, han hann även kasta lite studsboll med Milla innan vi gick till dagis. Oscar han tog på sig overallen idag med, det är så härligt att slippa bråka med honom på morgonen :) Sen gick vi till dagis, ett extra varv i backen blev det så sprang vi ner tillsammans.
Inte var han lessen när jag lämnade han på dagis idag, super härligt.

Å jag vill ha svar nu då vet jag vad jag ska ha för mig de närmaste 3 åren :) hihi det är verkligen min tur nu. Kunde nästan inte somna igår för jag låg och funderade på en massa saker. Skriver sen på vad det är tänkt att jag ska hitta på.

Men nu ska jag skura badrum... Och spela en massa musik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0