Glömsk??

Fick ett sms av Malin, hon frågade om jag kommit ihåg att kika på vilken tid julpysslet skulle börja på dagis. Jag hade precis börjat svara att pysslet började 17.30 och att jag glömt skriva det till henne.

Stannar mitt i meningen.

FAN jag har glömt att hämta Oscar på dagis. Va fan är klockan!!!

Jag ser att klockan är 11.50 och studsar ut i hallen, varför har dom inte ringt och frågat varför jag inte hämtat Oscar???

Det är i detta ögonblick, jag inser att Oscar faktiskt ligger och sover uppe i sin säng... Och att jag redan hämtat han på dagis idag...
Jag känner hur mini paniken släpper sitt grepp. Gissa om jag fick ont i magen av denna tanke. hehe

Tror jag börjar bli en aningens snurrig av att vara hemma...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0