Måndag, 4 :)

Oscar är på dagis, jag ska ta och städa lite.. Försöker få mig själv att vakna med en massa musik och sakta men säkert så börjar jag vakna :) Seg som få.
I eftermiddag ska jag och Oscar ut på promenad, måste passa på nu när det inte är så kallt. 5 cm nysnö helt perfekt för en eftermiddag ute. Ska se om jag kommer ihåg kameran så jag kan ta lite kort på Oscar ute i snön. När det är dags för en ny telefon så ska jag ha en med bra kamera i, mycket lättare slippa dra med sig kameran överallt. Glömmer den alltid hehe.

Tänk på Fredag är det Pers sista arbetsdag i Visby, äntligen så sa han få flytta hem.
Nu är det slut på att ses 1 gång i månaden.
Även om han kommer att jobba i Sälen så är det så mycket närmare, och sen får vi se hur det känns.
Vi har lite små funderingar på gång.
Kanske det visar sig i veckan hur det blir när han kommer hem <3

Jag längtar så efter min älskling nu.




Kommentarer
Postat av: Selma

Åh, vad söt erat barn är! :)

Skulle vara jättegulligt av dig om du kikade in på min blogg och kommentera vad du tycker om den. Och ännu gulligare om du kanske följde den? Ditt val!

Ha en bra dag!

2010-12-06 @ 10:52:30
URL: http://selmamagnussonn.blogg.se/
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

hur mår du idag då? :)

2010-12-06 @ 11:33:15
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: Malin

Förstår att du längtar, låter härligt! Då har du nedräkning nu? :) hihi. Hoppas bakningen gick bra, WOW för bilderna! Duktiga ni är! :) Kramar!

2010-12-06 @ 19:18:02
URL: http://familjennordin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0