Onsdag. 2 days to go..

Tänk att min lilla Jenny var vikarie på Oscars dagis idag, vi har inte sett varandra på flera år knappt att vi kände igen varandra :) Oscar har fått måla kottar på dagis, han hade färg i håret och glitter på näsan.
Väl hemma så fick jag han inte att somna, mamma kom och provade så jag lånade bilen som det var tänkt och åkte och handlade lite. Då jag kommer hem så sitter mamma i hallen och rycker på axlarna och Oscar fånar runt om en tok. Inte ett dugg trött idag. Så kan det vara.
Mamma hade med sig "glassbulle" som Oscar sa, riktigt mumsigt kan jag lova :)

Oscars busiga Kusiner kom och busade med oss ett par timmar på eftermiddan. Oscar han skrattade så han fick hicka. hihi Dom leker så fint våra killar. Det var tänkt att vi skulle åka lite pulka med då termometern gick emot oss -18 så vart det inne bus istället.

Oscar han har varit på gott humör hela dagen trotts utebliven middagslur :) Bara mysigare än vanligt efter middagen och somnade strax efter sju ikväll. jag med förresten tur att jag ställde ett larm. Kände mig helt förstörd när larmet gick. Men är det Greys så är det Greys...

2 dagar till älsklingen kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0