Måndag. Jobb

Vart en anings stressigt imorse, då jag vart inkallad till jobb på Solleröns förskola :)
Så härliga ungar det var på avdelningen jag var på idag, jag trivdes som fisken i vattnet.

Imorgon ska jag öppna den avdelningen jag var på. Hoppas jag kommer ihåg allt, och att jag får Oscar och mig själv ur sängen imorgon bitti. Oscar ska vara på dagis 6.30 och jag ska öppna 7 på Sollerön :) hehe tur att jag är morgonpigg. hehe :S

Dagen gick så fort idag, helt plötsligt var det dags att åka mot Mora och hämta Oscar som varit sin första hela dag på dagis. Han hade varit jätte duktig hela dagen, han vart lite orolig efter lunch då jag brukar hämta honom. Men sen hade han sovit lite och sen pysslat runt lite. Han var kvar sist på dagis idag. Duktiga killen :)

Men imorgon slutar jag 13.30 så då ska jag och Oscar fixa lite saker efteråt. Måste handla lite i alla fall...

Oscar i helgen
Blundar så han slipper få snöflingor i ögonen :)





Dags för sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0