Tisdag. Fryser

Fasen vad kallt det ska vara ute..


Fick upp Oscar efter en liten stund i morse, han sov trots tänd lampa och en väckarklocka på dubbla snoozningar. Han fick välling och nya kläder i sängen sen fick jag bära han ner i hallen för overall och grejer. Så trött han var <3 Får väl erkänna att jag var skapligt trött jag med... 5.15 ringde klockan första gången. *snyft*
Oscar var nästan först på dagis i morse, och lullade runt med trasa å nalle..
Jag for till Sold å jobbade, lika kul idag åxå <3
Hoppas på mera jobb snart. :)

Har varit frusen ända sen promenaden med barnen till uciafirandet, promenad i -18 är ingen höjdare.. Så nu har jag virat in mig i en filt och dricker te så jag ska tina upp..


Kommentarer
Postat av: Malin Hejdenberg

Vilken vacker bild!

2010-12-17 @ 07:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0