Kväll

Tisdags kvällar är gjorda för att sitta klistrad i soffan framför tv:n åtta börjar misslyckade plastikoperationer, jag älskar sånna dokumentärer an se hur många som helst ( precis som förlossningskliniken, å vad jag saknar tv 4 fakta ) om jag har tur somnar Oscar och jag har lyckats hålla mig vaken så jag kan studsa ner för trappan strax efter åtta
nio är det hemmafruarna
tio cougar town.
Sen sängen :)

Tog ett avslappnande bad idag, så skönt. Ett par lager med nagellack sen kände jag mig som ny.. Inte lika inspirerande att piffa till sig när inte Per är hemma. Men då blir det desto mera :) Och på fredag kommer min stora kärlek äntligen hem från Visby och behöver inte åka tillbaka <3

Imorgon kommer mamma hit efter jobbet en snabbis, ska åka och snabb handla lite och posta ett par brev. Bilen är fortfarande på verkstad... Kanske är den som ny när vi får tillbaka den :) När Oscar vaknat så ska vi träffa Oscars fina kusiner Anton och Pontus och mamma Anki så klart...

Kusinerna förr julen i Vika :)
Anton, Pontus, Alex och Oscar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0