kväll...

Oscar bestämde sig för att åka vagn till dagis idag... Tur att det inte var nysnö :P
Han fortsatte leka trots att jag gick, så skönt :)
Sen när jag kom och hämtade honom så tog han på sig overallen själv. hihi fick hjälpa han lite med tröjan och ärmarna. Så härligt att slippa bråka om att han ska ha overallen på sig när vi går ut :) YAY

Har känt min lite allmänt less på allt idag, men efter att jag pratat med min fina älskling så känns det mycket bättre.

Irlands bild




Fixat en massa upp idag och Oscar har hjälpt mig så klart. Är fortfarande lite rörigt uppe men det tar jag tag i imorgon innan Per kommer. Tjatade lite på han att han måste komma ihåg att höra av sig när han kliver på båten å jag inte tror att han missat den. Han glömmer alltid av att höra av sig å säger alltid att han somnat :P
Men nu sitter han och röker ciggar, sista dagen på jobbet imorgon.. hehe


Nu är det faktiskt min tur...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0